دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

داستان بازی در سال ۲۰۶۹ می گذرد زمانی که دنیا به وضعی درآمده است که میتوان گفت تقریبا هیچ دولت مستقلی در آن وجود ندارد، کشور ها تصمیم گیرنده ی خویش نیستند بلکه سه قطب اصلی اقتصادی جهان به جنگی عظیم بر سر کسب سود بیشتر دست زده اند که به نظر می رسد همه چیز را در کام خویش خواهد بلعید، در این بین دیگر خبری از لشکر کشی های عظیم و تانک هاو جت های پیشرفته نیست بلکه مامورین ویژه و عملیات های سری آنان برای از میان برداشتن موانع سندیکاهای متبوعشان شرایط میدان جنگ جهانی را رقم میزند،در این بین شما در نقش Miles Kilo مامور علی رتبه ی تشکیلات اقتصادی اروپا ظاهر خواهید شد که وظیف دارد به هر قیمتی شده اوامر بالا دستان خود را عملی کند، تا به حال نکات زیادی از داستان بازی مشخص نشده است اما با توجه نام درخشان سازنده و البته غنای داستانی سری می توان مطمئن بود که با یک خط داستانی بسیار قوی طرف خواهیم بود. برای مطالعه نقد کامل و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

syndicate xbox360 cover small دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی Syndicate برای XBOX360,ساعت 14:16  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

یک بازی اکشن و خشن است که از روی انیمه این شخصیت ساخته شده است . این بازی دوران و اتفاقات زندگی کاراکتر Asura را روایت می‌کند همان طور که اطلاع دارید Asura یکی از خدایان بوده است که بنا به دلایلی از سوی دیگر خدایان مورد توطئه قرار گرفته است و قدرت او کاهش یافته است بازی روایتگر قدرت یابی دوباره Asura است.یک طرف آسورا (Asura) و طرف دیگر آنگوس (Angus) قرار گرفته است. آن ها کل کل های خود را شروع می کنند و صحبت هایی را بیان می کنند که بازیکنان می توانند با گوش دادن به آن ها اطلاعات بیشتری بدست بیاورند. اطلاعاتی که باعث روشن شدن دلیل شروع این مبارزه می شود.در طول این صحبت ها مشخص می شود که آنگوس یکی از استادان آسورا در دوران جوانی بوده، اما چرا رابطه آن ها خراب و کار به اینجا کشیده شده، مشخص نیست. شخصیت های بازی هیچ احساس ترحمی در صورتشان دیده نمی شود و کاملاً به خون یکدیگر تشنه اند.مبارزه شروع می شود و بازیکنان بر خلاف دیگر عنوان ها با المان دیگری مواجه می شوند که نقش المان های سلامتی را روی صفحه ایفا می کند. در اکثر بازی ها انتظار دارید که اگر ضربه ای از دشمن بخورید، سلامتی شما کم شود، اما در این بازی ضربه های اشتباهی هم که می زنید از سلامتی شخصیت بازی کم می کنند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Asuras Wrath دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360,ساعت 14:14  توسط محمدصابر مشایخی 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

     به وبلاگ صابردانلود خوش آمدید

 

+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت 17:33  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

wwe 12 cover small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:15  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و … را فرا بگیرد.

|بازی به صورت PAL و دارای زبان کاملا انگلیسی می باشد|

 

pes 2012 xbox cover small دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:12  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای XBOX360

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه به صورت ISO و Region Free می باشد|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

modernwarfare3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:10  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای XBOX360

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

assassins creed revelations cover small دانلود بازی Assassins Creed: Revelations برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:8  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

 

nfs run cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:5  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد